wtorek, 24 grudnia 2013

Wesołych!

Nie kochani, niestety to nie rozdział, ale chciałabym życzyć wam wszystkiego co najlepsze, dużo prezentów, szczęścia, zdrowia bla bla bla, niech już skończy gadać.. Przede wszystkim życzę wam spotkania swoich idoli oraz aby 2014 był bardziej udany niż 2013. A na sylwestra cóż nie będę wam życzyć kaca, bo z pewnością bloga czytają też tacy trochę młodsi (robicie to na własną odpowiedzialność biorąc pod uwagę teksty na blogu lolz) dobra no to udanego sylwestra i nie wiem czego jeszcze wam życzyć, bo jestem kiepska w życzeniach , lol. Już wiem życzę wam abyście nie mieli takiego głupiego brata jak ja, bo właśnie przed chwilą pokłóciłam się przez niego z mamą i już chciałam z domu wyjść (lolz) to tyle ode mnie. Całuję :* Może będziecie mieli później prezent w postaci dokończenia rozdziału, ale zobaczymy :* Kocham was ♥

2 komentarze:

Jeśli zamierzasz w komentarzu zostawić link do swojego bloga to od razu daruj sobie komentowanie, nie potrzebuję spamu, chcę znać waszą opinię, a nie widzieć spam.