środa, 20 sierpnia 2014

Case

- Zanim tam wejdziesz obiecaj mi jedną rzecz.
- Wszystko. - Odpowiedział całując mnie w usta. 
- Obiecaj, że się nie zmienisz i nie zapomnisz o mnie. - Spojrzałam w jego oczy. 
- Przysięgam. Zawsze będziesz moją księżniczką.

Wspomnienia zalały mój umysł, a łzy same cisnęły się do oczu na to wspomnienie. Obiecał. Obiecał. Minęły cztery lata od kiedy moja pierwsza miłość poszła do X-Factor, oraz cztery lata odkąd wszystko się zmieniło. Zayn miał się nigdy nie zmieniać, a teraz? Teraz jestem sama, nadal załamana po tym jak wtedy mnie potraktował. On miał się nie zmieniać, obiecał mi. A kiedy przydarzyła się pierwsza lepsza okazja, zdradził mnie. Nie mogłam sobie z tym poradzić, zostawiając wszystkie związane z nim wspomnienia postanowiłam zmienić swoje życie i wyjechać. Teraz jestem tu, gdzie jestem, Los Angeles jest piękne, lecz nigdy nie zastąpi mi mojego Londynu.



Zapraszam was na moje nowe fanfiction, tak wiem co sobie myślicie, ale nie zamierzam olać tego bloga, piszę jak tylko wenę... A tymczasem zapraszam na Case, liczę, że spodoba wam się fabuła jak i sam blog. :) http://case--fanfiction.blogspot.com/

2 komentarze:

  1. Już się wystraszyłam że to koniec tego opowiadania.. A te nowe oczywiście że będę czytać i już daję do obserwowanych <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, zostałaś nominowana do Liebster Award. Gratulacje!!
    Więcej informacji na moim blogu: http://little-dream-1d-cm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zamierzasz w komentarzu zostawić link do swojego bloga to od razu daruj sobie komentowanie, nie potrzebuję spamu, chcę znać waszą opinię, a nie widzieć spam.