czwartek, 13 listopada 2014

Przepraszam

Blog zostaje zawieszony do końca grudnia, potrzebuję czasu żeby poprawić tą historię, bo nie chcę porzucać bloga, chcę go skończyć, nie chcę też cały czas prosić o pomoc w pisaniu rozdziału. Muszę trochę odpocząć, obiecuję, że z początkiem 2015 roku wrócę z weną i z mnóstwem rozdziałów, obiecuję wam to. Niestety moja szkoła daje mi popalić, więc mam co robić. Pewnie ci co są w technikum/liceum doskonale mogą mnie zrozumieć. Kocham was i mam nadzieję, że chociaż część z was ze mną zostanie mimo wszystko. ♥

4 komentarze:

  1. :(((( mam nadzieje, że wrócisz jak najszybciej będę tęsknić :(((

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieję że wrócisz szybko i z weną, będę czekać :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście że cię rozumiemy i też cię kochamy ♥♡♥ ja jestem w gimnazjum i nie mam na nic czasu a pewnie to nawet nie jest w połowie tak jak w liceum. Powodzenia, weny i Wesołych Świąt już życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę weny kochana dopiero trafiłam na tego bloga i nie zawiodłam się ♥ Fajnie że napisałaś ten post i wiemy że wrócisz najgorsze co może być to porzucić dobrego bloga...czekamy ;) ♥♥

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zamierzasz w komentarzu zostawić link do swojego bloga to od razu daruj sobie komentowanie, nie potrzebuję spamu, chcę znać waszą opinię, a nie widzieć spam.